Saana%201v-normal.jpg

Minulla on riittänyt vauhtia, sillä olen viettänyt juhlapäivää. Olen täyttänyt 15.6. yhden vuoden!!!

Olen jo hieno nuori koiraneitonen, enkä mikään vauva.

Koko viikon minulla on ollut vieraana viisi prinsessa: Inkeri, Inari, Esteri, Karoliina ja Johanna. Tytöt valmistautuivat juhlapäivääni huolellisella suunnittelulla. He halusivat pitää kunniakseni naamiaiset. Ensimmäiseksi he sukelsivat nettiin ja alkoivat etsiä sieltä malleja juhlapukuihinsa. Niitä sitten ryhdyttiinkin rakentelemaan emännän kankaista ja huiveista, joita kiedottiin ja kiinnitettiin ympärille. En ollut tunteakaan tuttua väkeä, niin kummallisen hienoiksi he muuttuivat. Minunkin päähäni aseteltiin pitkälettinen Rapunzel-Tähkäpää peruukki. En tykännyt siitä ollenkaan ja rupesin nyhtämään sitä kiireellä pois.

Kakku leivottiin minulle jauhelihasta, lihapullista ja nakeista. 

Emäntä oli suunnitellut, että pitäisimme kesäiset laituribileet laiturilla. Kaikki tarvikkeet olivat jo korissa: herkut ja lahjat lähtövalmiina pakattuina. Mutta kuinka sitten kävikään?

Taivaalle kerääntyi mustia pilviä ja alkoi sataa aivan kaatamalla. Vettä tuli niin, ettei ikkunasta ulos nähnyt.
Eipa auttanut muu kuin muuttaa suunnitelmaa. Tytöt joivat juhlapuvuissaan mehut keittiön pöydän ääressä, ja minä maiskuttelin kakkuani lattialla.

Ihan hauskaa meillä silti oli, vaikka emme laiturille päässeetkään. Sain paljon kortteja ja paketteja, joita sitten tyttöjen avulla rapistelin auki. Paketesta paljastui nameja, leluja ja koirantarvikkeita. 
Ja sain tietysti paljon haleja ja hellittelyjä!